Registreren    Inloggen    Forum    Zoeken    Help

Forumoverzicht » Algemeen » Kleding

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 25 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: .
 Bericht Geplaatst: ma maart 10, 2008 5:42 pm 

Barry schreef:
Heel verhaal!

Ik ben geen verkoper in een motor (kleding) zaak hoor. Vind alleen de achterliggende gedachte niet zo netjes.

Profiel  

Berichttitel: Re: .
 Bericht Geplaatst: ma maart 10, 2008 5:57 pm 

Barry schreef:
Het ging mij er om een link met jullie te willen delen waarbij leuke, mooie en goede motorkleding voor een scherpe prijs te vinden is. Daar was naar mijn idee het kleding topic voor bedoeld toch ???

En ja, waarom zou ik voor dezelfde spullen meer betalen in een winkel??? Ik ben al wezen shoppen voor motorkleding bij de dealert maar vond het geen wat ik paste niet altijd even in verhouding qua prijs - kwaliteit dan wel dat ik het met de kleuren niet eens was. Zodoende wist ik wel welke maat ik moest hebben en kon ik dus ook gewoon op internet mijn ding vinden en bestellen.

Dat dit voor sommige mensen een schop tegen het zere been is
is erg jammer. Krijg bijna het idee met zulke reacties dat deze mensen zelf als kledingadviseur in een motorwinkel werken en eventuele provisies voorbij zien vliegen... Ik ben en blijf een Hollander dus zal ook altijd om mijn portemonee denken. Sluit me verder aan bij het verhaal van Special Needs hierboven.
t verhaal van sn gaat opeens ergens anders over :roll: en niet meer over kleding passen en ergens anders online bestellen. Wat niet netjes is. Ben t ook met Sn zijn verhaaltje eens maar gaat wel heeeeeeeeel erg anders over namelijk verkoop/koop motor waar je naar verschillende dealers toe gaat om deze te verkopen/een nieuwe te kopen. Dat is gewoon kijken wat geven zij ervoor hoeveel korting krijg ik, kan ik em niet beter zelf verkopen oid...

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: ma maart 10, 2008 6:11 pm 
Dé Botte Boer (en Pien fanaat)

Het gaat mij erom, dat je dan ook tijd vraagt van de verkoper, terwijl je nog niet van plan bent, dáár je motor in te ruilen/kopen.
Je gaat meerdere zaken af, om te kijken waar je het goedkoopst kan scoren.
Dat doen we met alles. Zo zijn wij. Zelfs op I-net.

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: di maart 11, 2008 6:55 am 
Site Admin

SPECIAL NEEDS schreef:
En als je nu eens gaat kijken naar een TC?
Ga je toch ook diverse dealers af, om te kijken waar je het beste kan scoren?
En als je wat in te ruilen hebt, ga je toch ook dealers af, om te zien waar je het minste bijlegt?
En dan maak je ook gebruik van hun toko, want daar staan de fietsies opgesteld. En soms maak je dan ook een praatje, of 2 of 3, en neemt dan ook die dealert die het beste voor jou uit de bus komt. En laat die andere 3 met hun Catjes staan.
Dan koop je ook niet "op goed geluk", of de eerste de beste die je tegen komt.
Men wil altijd zo goed mogelijk, voor zo weinig mogelijk.
Elk nadeel heb ze voordeel.

Of het helemaal netjes is.........

Het gaat om de intentie... in jouw verhaal heb je de intentie om zaken te doen met de dealer, mits hij met een passend aanbod komt. In het verhaal van de helm is er al vanaf het begin niet de intentie om te kopen, daar gaat het puur om het gebruiken van de service en kennis om het goedkoper op internet te kopen. :P

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: di maart 11, 2008 6:39 pm 

Wat een enorme hoop bullshit gaat er over mijn scherm in dit topic zeg, enne gooi dat sleuteltopic maar dicht want de meest gaan niet naar de dealer voor een oliewissel, maar we halen wel de spulletjes ervandaan.
Dus je komt bij de balie informeren wat voor gloeikaarsjes erin moeten, welke olie en hoeveel, welk filter (lucht/olie) en vervolgens neem je de hele handel mee om thuis lekker je fiets een beurt te gaan geven.
dus dan loopt de stealer ook het sleutelen en de inkomsten voor zijn personeel mis.
Ik zie hier een paar gasten die roomser dan de paus willen zijn, kom nou op zeg, allemaal maken we ons er min of meer schuldig aan om zoveel mogelijk uit te sparen, en dat is niet meer als logisch aangezien het geld nog steeds niet aan een boom in de tuin hangt.

En of er nu zulk geschoold personeel rondloopt bij een dealer durf ik ten zeerste te betwijfelen, het meeste personeel gunt je over het algemeen geen blik waardig totdat je laat merken dat je een fiets wil kopen ja dan komen ze in actie (lees provisie).
Hoe je het went of keert de wereld draait om geld, de dealer probeerd zijn hoofd boven water te houden ,maar dat probeert ieder ander ook, en als dat inhoud dat ik voor dezelfde kwaliteit ergens goedkoper uitben dan doe ik dat.

En ook ik ben er zo eentje die rustig de dealer binnenloopt een helm past en dan doodleuk dezelfde helm op internet koopt gewoon omdat ie daar minstens 100 euro goedkoper is.
als dat verschil nou eens een stuk minder zou zijn dan had ik mijn helm bij de stealer gekocht, plus dat de dealer dan minder last zou hebben van de internet verkopen,maar nee de stealer vraagt echt het maximale voor zijn spullen (en naait daarbij degene die bij hem koopt aangezien het echt een stuk goedkoper kan) en daarmee prijst ie zichzelf de markt uit .!!

dus laten we met zijn allen nou niet roomser als de paus wezen en iedereen gewoon in zijn waarde laten, iedereen heeft recht op zijn mening en daar hoef je het niet mee eens te zijn das je goed recht, maar je eigen mening verkondigen als waarheid is NOT done.

[mening mode]
Ik vind de dealers een stelletje schrapers die ten koste van de klanten het maximale uit hun te verkopen produkten willen halen, daarme vergeten ze dat ze afhankelijk zijn van diezelfde klanten, en dus werken ze het zelf in de hand om internetklanten te kweken
[/mening mode]

Iets wat een week lang bloed en maar niet dood gaat kan nooit goed wezen !

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 25 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Forumoverzicht » Algemeen » Kleding