Registreren    Inloggen    Forum    Zoeken    Help

Forumoverzicht » Algemeen » Kleding

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 25 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Nieuwe motorkleding en hebbedingen site gevonden !!
 Bericht Geplaatst: ma maart 03, 2008 4:26 pm 

Hallo allemaal. Heb met en hoop ge-google een nieuwe site gevonden waar alleen maar MQP motorkleding etc wordt aangeboden. Heb een Mach jas en broek aangeschaft en zit als gegoten! Prijzen zijn erg scherp, goede kwaliteit, prettig zaken doen en lekker vlot in huis! Mocht je op zoek zijn naar motorkleding, helmen of wat dan ook, zou zeker deze site even raadplegen !!

http://www.goedkope-winkel.nl

of anders

http://www.ramiepe.nl

Groetjes Barry

Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd :)

BLAUW/GRIJS DA'S PAS WIJS !

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: ma maart 03, 2008 7:50 pm 

Hmmz, laarzen worden per stuk aangeboden.
Wordt dan toch wel een prijzige zaak daar in Epe... :mrgreen:

Profiel  

Berichttitel: .
 Bericht Geplaatst: ma maart 03, 2008 8:08 pm 

Hahaha, is uiteraard een foutje denk ik zo. Zal ze een tippie geven :)

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: ma maart 03, 2008 8:56 pm 

Hallo,

Ik heb het meteen aangepast!!
Ook meteen maar bij de handschoenen :D

Toch fijn dat de mensen altijd zo allert zijn :P

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: ma maart 03, 2008 10:27 pm 

rami-epe schreef:
Hallo,

Ik heb het meteen aangepast!!
Ook meteen maar bij de handschoenen :D

Toch fijn dat de mensen altijd zo allert zijn :P

Als je dan toch bezig bent, doe het dan ook gelijk bij de leren jacks.
Dan weet ik zeker dat je klanten ineens veel meer klanten gaat trekken. :mrgreen:

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: ma maart 03, 2008 10:59 pm 

:D Ik zou wel willen, maar dan ga ik ze tegen inkoopprijs weggeven ;)

Profiel  

Berichttitel: Re: Nieuwe motorkleding en hebbedingen site gevonden !!
 Bericht Geplaatst: vr maart 07, 2008 1:09 pm 

Barry schreef:
Hallo allemaal. Heb met en hoop ge-google een nieuwe site gevonden waar alleen maar MQP motorkleding etc wordt aangeboden. Heb een Mach jas en broek aangeschaft en zit als gegoten! Prijzen zijn erg scherp, goede kwaliteit, prettig zaken doen en lekker vlot in huis! Mocht je op zoek zijn naar motorkleding, helmen of wat dan ook, zou zeker deze site even raadplegen !!

http://www.goedkope-winkel.nl

of anders

http://www.ramiepe.nl

Groetjes Barry

Hartstikke fijn natuurlijk, maar jij wilt niet eerst passen of iets wel goed zit :? Zeker bij de aanschaf van een helm wel van belang.

Profiel  

Bericht Geplaatst: vr maart 07, 2008 2:44 pm 

Uiteraard wil ik eerst passen of iets goed zit... Dit heb ik natuurlijk ook gedaan bij de gewone dealert... En als je weet dat het goed past en naar je zin is kan je het natuurlijk voor veel minder op internet bestellen... Dus dat is dan weer voordeliger voor je portemonnee...

Profiel  

Berichttitel: Re: .
 Bericht Geplaatst: vr maart 07, 2008 4:36 pm 

Barry schreef:
Uiteraard wil ik eerst passen of iets goed zit... Dit heb ik natuurlijk ook gedaan bij de gewone dealert... En als je weet dat het goed past en naar je zin is kan je het natuurlijk voor veel minder op internet bestellen... Dus dat is dan weer voordeliger voor je portemonnee...

:r :( Dit vind ik niet al te netjes. Tuurlijk kan het gebeuren dat je iets gaat passen en vervolgens hebben ze het niet in de juiste kleur. Dan zeg ik: Je hebt gelijk dat je het op internet ergens besteld. Nu maak je echter gewoon misbruik van de service die een motor (kleding) zaak jou biedt. En die service daar hoor je nou eenmaal voor te betalen voor het voortzetten van zo'n toko!!! Straks zijn alle motorzaken naar de kl*te doordat iedereen gaat passen en vervolgens ergens anders kopen.
Ik ga zelf ook altijd even "shoppen" op het internet. Maar op deze manier zou ik het nooit doen, het is ook een kwestie van gunnen!! Dit vind ik typisch een gevalletje voor een dubbeltje op de eerste rang!!
:r :( Je zou pas een held zijn als je na dat passen ook even €25,- of €50 aan het personeel geeft voor hun service!! (ps. Als je dit gedaan hebt dan heb ik niets gezegd!!)

Profiel  

Berichttitel: Re: .
 Bericht Geplaatst: vr maart 07, 2008 5:31 pm 

Snoww schreef:
Barry schreef:

:r :( Dit vind ik niet al te netjes. Tuurlijk kan het gebeuren dat je iets gaat passen en vervolgens hebben ze het niet in de juiste kleur. Dan zeg ik: Je hebt gelijk dat je het op internet ergens besteld. Nu maak je echter gewoon misbruik van de service die een motor (kleding) zaak jou biedt. En die service daar hoor je nou eenmaal voor te betalen voor het voortzetten van zo'n toko!!! Straks zijn alle motorzaken naar de kl*te doordat iedereen gaat passen en vervolgens ergens anders kopen.
Ik ga zelf ook altijd even "shoppen" op het internet. Maar op deze manier zou ik het nooit doen, het is ook een kwestie van gunnen!! Dit vind ik typisch een gevalletje voor een dubbeltje op de eerste rang!!
:r :( Je zou pas een held zijn als je na dat passen ook even €25,- of €50 aan het personeel geeft voor hun service!! (ps. Als je dit gedaan hebt dan heb ik niets gezegd!!)

proef ik hier een ietsiepietse klein beetje frustratie?
(niet dat je geen gelijk hebt hoor)

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: vr maart 07, 2008 5:43 pm 
Dé Botte Boer (en Pien fanaat)

Ik voel hier ook iets van SPAM...........
Maar dat kan aan mij liggen. :roll:

En verder, "Hup snoww, hup snoww, hup snoww....." Gooi het eruit jongen. :mrgreen:
Ik pas ook, en bestel het op I-net.
Want motorzaken zijn vaak ook afgrijselijk duur. Moeten ze maar wat goedkoper worden. }) :P
Dus Snoww download ook helemaal niks van I-net??

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: vr maart 07, 2008 5:49 pm 

SPECIAL NEEDS schreef:

Ik download ook nooit niets van het internet. En ik denk persoonlijk dat dat net iets anders ligt en dat is eerder uit protest. Als iets goed is ben ik natuurlijk wel bereid om daar voor te betalen. En heb ik dus ook wel eens gedaan: Eeerst downloaden en daarna pas aanschaffen als het ook goed bevalt.

ps. Jij vindt het toch ook niet leuk als ik die bougies eerst probeer bij jou en daarna ergens anders nog goedkoper ga bestellen en de oude weer aan jou geef om vervolgens het geld terug te storneren??

Profiel  

Bericht Geplaatst: za maart 08, 2008 8:19 pm 

Nou nou, je mening is duidelijk Snoww... Maar als ze je kleur niet hebben en je het vervolgens op internet gaat bestellen is dan toch ook niet zo netjes ??? Wacht je dan ook niet tot de juiste kleur voor je is besteld en ze die binnen hebben ??

Ik vind het een prettige manier van zaken doen. Kom al bij de motorwinkel voor mijn beurtjes, mijn onderhoud en mijn onderdelen. Zoals Special Needs ook al schrijft is dat die motor toko's al afgrijselijk duur zijn. Dus zie het probleem niet wat jou kennelijk zo enorm raakt als ik eens een keer een nieuwe toch wel duurdere aankoop moet doen. In deze toch al zo dure tijden vind ik het winkelen op internet echt een uitkomst !!

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: za maart 08, 2008 9:31 pm 

Snoww schreef:
SPECIAL NEEDS schreef:

Ik download ook nooit niets van het internet. En ik denk persoonlijk dat dat net iets anders ligt en dat is eerder uit protest. Als iets goed is ben ik natuurlijk wel bereid om daar voor te betalen. En heb ik dus ook wel eens gedaan: Eeerst downloaden en daarna pas aanschaffen als het ook goed bevalt.

ps. Jij vindt het toch ook niet leuk als ik die bougies eerst probeer bij jou en daarna ergens anders nog goedkoper ga bestellen en de oude weer aan jou geef om vervolgens het geld terug te storneren??

nja leuk verhaal maar als je nagaat dat er op een helm bij de dealer bv 480 kost en op internet 399 ben ik snel klaar..

:bye

Profiel  

Bericht Geplaatst: zo maart 09, 2008 3:49 pm 

Ja... Mijn idee.... :)

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: zo maart 09, 2008 4:22 pm 
Site Admin

Miquel schreef:
nja leuk verhaal maar als je nagaat dat er op een helm bij de dealer bv 480 kost en op internet 399 ben ik snel klaar..

En waarom kost die helm bij de dealer 480 euro? Omdat je daar je bakkie koffie krijgt, kundig personeel wat je te woord staat zodat je de juiste maat helm kiest, diverse helmen vergelijken en die ook daarna (meestal) niet te beroerd zijn om je even te helpen als er wat is.

Dat heet service, dat kost ook geld. Als je de helm graag goedkoop op internet wil kopen is dat prima, maar wees dan ook een vent en koop hem op goed geluk. En ga niet eerst bij dealer z'n koffie opdrinken, personeel bezig houden, alle modellen uitproberen en hem dan alsnog op internet bestellen. Dan zijn de dealers zo failliet en hebben we alleen nog de internetshops over ;)

De dealer doet moeite voor je om service te verlenen. Gun hem dan ook die verkoop als hij je de service verleent. ;) Die 480 euro bij de dealer is meestal nog onderhandelbaar ook, maar dat vergeten we voor het gemak maar even :)
Ofwel ben ik het wel met Snoww eens.

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: zo maart 09, 2008 9:07 pm 

viccie schreef:
Miquel schreef:

En waarom kost die helm bij de dealer 480 euro? Omdat je daar je bakkie koffie krijgt, kundig personeel wat je te woord staat zodat je de juiste maat helm kiest, diverse helmen vergelijken en die ook daarna (meestal) niet te beroerd zijn om je even te helpen als er wat is.

Dat heet service, dat kost ook geld. Als je de helm graag goedkoop op internet wil kopen is dat prima, maar wees dan ook een vent en koop hem op goed geluk. En ga niet eerst bij dealer z'n koffie opdrinken, personeel bezig houden, alle modellen uitproberen en hem dan alsnog op internet bestellen. Dan zijn de dealers zo failliet en hebben we alleen nog de internetshops over ;)

De dealer doet moeite voor je om service te verlenen. Gun hem dan ook die verkoop als hij je de service verleent. ;) Die 480 euro bij de dealer is meestal nog onderhandelbaar ook, maar dat vergeten we voor het gemak maar even :)
Ofwel ben ik het wel met Snoww eens.
Ik dacht al, ik lees twee keer hetzelfde :P
Maar ben het ook wel met jullie eens :ja

*O* Back on the Red Cat :]

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: zo maart 09, 2008 11:09 pm 
Dé Botte Boer (en Pien fanaat)

En als je nu eens gaat kijken naar een TC?
Ga je toch ook diverse dealers af, om te kijken waar je het beste kan scoren?
En als je wat in te ruilen hebt, ga je toch ook dealers af, om te zien waar je het minste bijlegt?
En dan maak je ook gebruik van hun toko, want daar staan de fietsies opgesteld. En soms maak je dan ook een praatje, of 2 of 3, en neemt dan ook die dealert die het beste voor jou uit de bus komt. En laat die andere 3 met hun Catjes staan.
Dan koop je ook niet "op goed geluk", of de eerste de beste die je tegen komt.
Men wil altijd zo goed mogelijk, voor zo weinig mogelijk.
Elk nadeel heb ze voordeel.

Of het helemaal netjes is.........

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: ma maart 10, 2008 7:12 am 

SPECIAL NEEDS schreef:
En als je nu eens gaat kijken naar een TC?
Ga je toch ook diverse dealers af, om te kijken waar je het beste kan scoren?
En als je wat in te ruilen hebt, ga je toch ook dealers af, om te zien waar je het minste bijlegt?
En dan maak je ook gebruik van hun toko, want daar staan de fietsies opgesteld. En soms maak je dan ook een praatje, of 2 of 3, en neemt dan ook die dealert die het beste voor jou uit de bus komt. En laat die andere 3 met hun Catjes staan.
Dan koop je ook niet "op goed geluk", of de eerste de beste die je tegen komt.
Men wil altijd zo goed mogelijk, voor zo weinig mogelijk.
Elk nadeel heb ze voordeel.

Of het helemaal netjes is.........
Ben ik niet helemaal met je eens. Door te shoppen geef je iedere dealer de kans om met jou zaken te gaan doen. Als de dealer er voor kiest om wat zuinig met de centen om te springen is dat zijn keuze.

Wat in dit topic bedoeld wordt, het passen en kijken bij de motorzaak met het idee om daar nooit te kopen want je koopt het wel op i-net kan de dealer zich nog zo uitsloven maar gaat het hem niet lukken. Maar ja, we blijven hollanders hé :x

*O* Back on the Red Cat :]

Profiel  

Bericht Geplaatst: ma maart 10, 2008 9:17 am 

Het ging mij er om een link met jullie te willen delen waarbij leuke, mooie en goede motorkleding voor een scherpe prijs te vinden is. Daar was naar mijn idee het kleding topic voor bedoeld toch ???

En ja, waarom zou ik voor dezelfde spullen meer betalen in een winkel??? Ik ben al wezen shoppen voor motorkleding bij de dealert maar vond het geen wat ik paste niet altijd even in verhouding qua prijs - kwaliteit dan wel dat ik het met de kleuren niet eens was. Zodoende wist ik wel welke maat ik moest hebben en kon ik dus ook gewoon op internet mijn ding vinden en bestellen.

Dat dit voor sommige mensen een schop tegen het zere been is
is erg jammer. Krijg bijna het idee met zulke reacties dat deze mensen zelf als kledingadviseur in een motorwinkel werken en eventuele provisies voorbij zien vliegen... Ik ben en blijf een Hollander dus zal ook altijd om mijn portemonee denken. Sluit me verder aan bij het verhaal van Special Needs hierboven.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 25 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Forumoverzicht » Algemeen » Kleding