Registreren    Inloggen    Forum    Zoeken    Help

Forumoverzicht » Algemeen » Kleding

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: wo feb 11, 2009 9:46 pm 

Rhonus schreef:
Vandaag "even" bij Termaat op bezoek geweest... Prima zaak, wordt goed geholpen, en krijgt de tijd en ruimte om een en ander even te passen.. En dat heb je nodig ook, want er is véél...

Doel was even oriënteren, kijken wat er is en wat dat kost... Nu nog even op de beurs kijken of daar misschien toevallig een leuke actie is die me goed uitkomt, en anders daarna weer terug naar Nijmegen om daar wat te kopen..

Er zijn in ieder geval twee kanshebbers :mrgreen:
volgende keer als je zo dicht bij bent kom je wel ff kofie halen dacht ik zo :(

en Termaat heeft inderdaad erg veel.
Ben er zelf ook prima geslaagd voor een Dainese pak, vaak kunnen ze ook nog best wat doen met de prijs :mrgreen:

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: wo feb 11, 2009 10:47 pm 

Gejabo schreef:
Rhonus schreef:
Vandaag "even" bij Termaat op bezoek geweest... Prima zaak, wordt goed geholpen, en krijgt de tijd en ruimte om een en ander even te passen.. En dat heb je nodig ook, want er is véél...

Doel was even oriënteren, kijken wat er is en wat dat kost... Nu nog even op de beurs kijken of daar misschien toevallig een leuke actie is die me goed uitkomt, en anders daarna weer terug naar Nijmegen om daar wat te kopen..

Er zijn in ieder geval twee kanshebbers :mrgreen:
volgende keer als je zo dicht bij bent kom je wel ff kofie halen dacht ik zo :(

en Termaat heeft inderdaad erg veel.
Ben er zelf ook prima geslaagd voor een Dainese pak, vaak kunnen ze ook nog best wat doen met de prijs :mrgreen:

Ach, grote kans (indien ze op de beurs niet een leuke aanbieding hebben) dat ik er over niet al te lange tijd nog een keertje kom... Dus dan zal ik je aanbod onthouden :mrgreen:

http://www.rhonus.nl

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Forumoverzicht » Algemeen » Kleding